معرفی فیلم کوتاه | رؤیای گل‌ها
  • کد مطالب: ۱۶۲۱۱۳
  • /
  • ۰۱ خرداد‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۴

معرفی فیلم کوتاه | رؤیای گل‌ها

«رؤیای گل‌ها» فیلمی جذاب و زیبا درباره‌ی دختری است که به سن تکلیف رسیده و قرار است آخر هفته در مدرسه برای او و هم‌کلاسی‌هایش جشن تکلیف بگیرند.

عاطفه جوینی - فیلم کوتاه «رؤیای گل‌ها» فیلمی جذاب و زیبا درباره‌ی دختری است که به سن تکلیف رسیده و قرار است آخر هفته در مدرسه برای او و هم‌کلاسی‌هایش جشن تکلیف بگیرند.

دخترک که اسمش مهتاب است، دلش می‌خواهد برای جشن تکلیفش چادر زیبایی داشته باشد و بین هم‌کلاسی‌هایش بدرخشد. مادر مهتاب چند روز است به خانه‌ی مادربزرگ رفته است تا از او مراقبت کند.

مهتاب توی خانه تنهاست و هر روز به چادر زیبایش فکر می‌کند. مادر به او قول داده است آخر هفته برگردد و چادرش را آماده ‌کند اما مهتاب می‌داند که این اتفاق نمی‌افتد. آخر مادربزرگ مریض است و چند هفته به مراقبت نیاز دارد.

مهتاب برای رفتن به مدرسه هر روز از جلو یک مسجد رد می‌شود. این‌بار برای کمک به یک خانم پیر، داخل مسجد می‌شود و ناگهان آنجا چادرهای زیبای گل‌داری را می‌بیند.

از آن پس، مهتاب هر روز صبح برای پوشیدن چادرهای سفید گل‌دار به مسجد می‌رود. یک روز بین آن‌ها چادر سفیدی توری با گل‌های برجسته پیدا می‌کند که کاملا اندازه‌اش است.

آخر هفته از راه می‌رسد و مادر هنوز برنگشته است. مهتاب تصمیم می‌گیرد به مسجد برود و آن چادر سفید توری را یواشکی توی کیفش بگذارد و در جشن تکلیف مدرسه بپوشد.

داستان مهتاب داستان به بلوغ رسیدن دختری است که دلش می‌خواهد با تغییر در ظاهرش بزرگ شدن را تجربه کند اما از طرفی، روش او اخلاقی نیست. به نظر شما مهتاب در آخر چه‌کار می‌کند؟

 

نام فیلم:
رؤیای گل‌ها

تاریخ انتشار:
۱۳۹۶

زمان:
۲۵ دقیقه

کارگردان:
یوسف جعفری

تهیه شده در :
باشگاه فیلم سوره

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.